värt så himla mycket ...

Nu börjar Måndagen bli kväll. Vi har haft en lugn eftermiddag med god mat, lek och bus. Efter maten så tog jag mig en dusch och tvättade håret (tycker ju det är himla jobbigt jag, tvätta-håret-proceduren). Jag är alltid lika nöjd efter varje gång, haha. Medan jag duschade i lugn och ro hoppade Elias i hoppgungan och Mattias diskade undan ett berg. Guld värt ♥ De nya hyllorna i förrådet är också guld värt, någon dag ska jag städa där igen. Tänk vad fort det går att stöka till... (Läs: slänga in skit)

Nu har lillen somnat, så nu blir det lite tv-mys innan sängdags. Jag tror att jag ska värma lite glögg. Det blev ju inge sånt på första advent för min del. Måndagsmys!!

Imorgon ska jag som sagt jobba, sen klockan 13:OO när jag slutat ska jag åka på ÖB, Dollar och A&H för att inhandla lite nödvändigheter. Tycker sånt kan vara lite kul jag. Speciellt om man hittar något riktigt billigt och riktigt bra ;-) Men nu lite glögg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0