måndag - pappavecka


Måndag! En ledig sådan, och starten på pappa-veckan. Vi har hunnit med rätt mycket idag. Haft främmande av svärföräldrarna, tvättat två maskiner tvätt, tankat och hämtat Elias. Just nu står han i hoppgungan med en hammare medan pappa är ute i förrådet och snickrar. Lite fler hyllor ska det bli där ute. Bra! Vad skit man har.

Snart ska vi gå en sväng till RK tror jag. Sedan blir det middag. Blir julkorv och hemmagjord potatismos idag. Då blir nog Elias glad också. Resten av kvällen blir nog lugn, jag ska ju upp och jobba klockan O5:OO imorgon. Sen jobbar jag bara Onsdag och är ledig till Lördagen sen. Skönt faktiskt. En tur till Ikea ska vi också försöka hinna med denna vecka. Plus att jag ska på julmiddag med jobbet på Torsdag. En trevlig vecka verkar det bli :-) Hoppas bara vädret vill bli lika trevligt.

Första ljuset tände vi såklart i Söndags också. Med snön kom julkänslan, mys! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0