tråkigt att vara hemma

Så var sysslorna gjorda... Det är banne mig tråkigt att vara hemma när man inte har något att göra! Skönt att det blir jobb imorgon. Jag har varit och handlat lite också, eller lite, det var väldigt tungt att gå och släpa på kassen hem. Dagens middag blir iallafall ostgratinerad falukorv i ugn med hemmagjord potatismos och morötter. Sjukt längesedan jag åt det, så det ska bli gött. Men maten kan jag inte börja med än, för herrn jobbar till kl 18:OO idag. Jag får hitta något som måste göras helt enkelt. Det är egentligen inte svårt, men man ska ha ork och inspiration till det med... Svårare!!

Men det kanske kommer om jag tar en promenix? Ta en sväng förbi mamma och se vad hon har för sig. Lite dagsljus och frisk luft borde ge en hel del ork och energi :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0