tidig jul för ett år sedan

Jag kollade, av ren slump, tillbaka i min blogg. För precis ett år sedan, 7 november 2O1O. Jag hängde upp julgardiner och tog fram min röda matta osv. What? Jag har inte ens haft en tanke på att börja med det ännu. Visst längtar jag, men det har kännts som om det är en evighet tills det är dags att börja med sådant. Hahaha.

Jag måste ha varit rekordtidig förra året. Hur som helst, nu måste jag rycka upp mig. Ta en dusch, tvätta håret, diska och plocka lite. Jag skulle kunna fortsätta ligga i soffan och stirra upp i taket, men det ger mig inget. Jag blir inte klokare för det. Och jag mår framför allt inte bättre. Jag behöver nog göra saker - med mig själv. Med tankarna på mig och mitt eget bästa. Även om jag har svårt för det. Jag sätter gärna de jag älskar före... Men alla prioriterar inte lika, det är rätt uppenbart. Uschofy :'-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0