tar plats i köket idag...

Vilken bra dag! Jag har fått mycket uträttat. En trevlig dag med mamma! Nu är jag hemma igen och har bosatt mig i köket. Gör en paus nu för att få lite i magen: keso och oliver, mmm. Jag har precis skickat in älgsteken i ugn. Typiskt mig att inte gå efter något recept, så det får bli som det blir. Men vi ska äta den imorgon istället, det blir bättre om den får stå en dag. Det sa faktiskt mammaaa! Har börjat tro på na ;-)

Idag ska jag istället prova något nytt. Det blir pesto- och köttfärsfyllda pastarullar. Spännande! Ska sätta igång med den maten också snart. Jag är på rätt bra humör idag, så jag hoppas att det ska gå vägen! Längtar efter en promenad gör jag också. Det får blir efter maten! Jag försöker få Mattias att inse att promenader gör gott ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0