sova-länge-huvudvärk

Godmorgon och hej lediga dag! Självklart vaknar jag med ett dunkande huvud, det brukar bli så när jag unnar mig att sova länge. Enda till klockan 1O:OO... Det som var en lätt match för mig förut ju, att sova tills det verkligen inte var morgon längre.

Är inne på min andra kopp kaffe nu, så det kanske ger med sig snart. En macka eller lite yoghurt ska jag väl också kunna få i mig. Sen ska jag bläddra i några jultidningar. Alltså hus&hem-tidningar med jultema, hehe inget annat. Behöver lite inspiration. För när Carolin har slutat skolan (ja hon är duktig och pluggar ett par kurser nu!) ska vi ut i skogen och bli ett med granarna. Jag behöver ju få in lite granris/grantoppar och kanske lite enris. Behöver göra en krans. Byta ut blommorna på framsidan till en liten gran i krukan med ljus i. Så det ska jag pyssla med idag, det blir en mysig ledig dag det. Mattias jobbar över idag med, så jag har tid på mig!

Men först till det vanliga: bädda sängen, slänga in en maskin med tvätt och plocka lite. Tror att jag tänker spela julmusik medans faktiskt! Trevlig dag mina vänner :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0