skönt med ett avbrott...

Yes, det är skönt med ett avbrott ibland. Från allt som har med "hemma" att göra. Det var mysigt att sova hos mormor inatt med Fridis, man blir ompysslad och slipper göra något. Och vi har ju alltid lika roligt. Dessutom kunde jag sova en halvtimme längre, eeeeenda till klockan O4:3O... Väl på jobbet gick allt bra, lite körigt kring lunch bara, men då slutar ju jag nästan. Åkte till Frida och mormor en sväng efter.

Nu är jag hemma igen, alla är hemma. Mötte av rosenblad på bordet (haha) och färdig middag! Dessutom hade han diskat. Han är ju för go, karln min. Just nu håller killarna på att bada, på ljudet är det svårt att avgöra vem som har roligast - hehe :-)

Själv väntar jag på att tvättmaskinen ska gå klart så jag kan hänga och slänga in en ny tvätt. Senare ikväll, eller snart typ, ska vi upp till norrvägen och kolla på hockey. Hoppas att Brynäs fortsätter sitt segertåg! Skönt med eftermiddag imorgon, mm jaa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0