rolig arbetsdag idag ...


Ja visst, idag har det varit en bra arbetsdag. Mia och jag bytte plats, så hon var i serveringen och jag i butiken. Skönt med omväxling! När jag kom hem möttes jag av detta. Älsklingen hade tänt marschaller, och ljusslingan satte jag i imorse. Det blev ju lite mysigt. När jag kom in hade han lagat mat och diskat också. Förstår inte vad som hänt med honom ♥ Nu sover lillen och jag ska snart ta mig en liten plockrunda innan jag kan slappna av i soffan med hjärtat. Imorgon är jag ju ledig, sååå skönt.

Vi hade först tänkt åka till ikea. Men helt allvarligt så har jag ingen lust alls. Vad ska vi dit och göra? Vi har allt inför julen. Och julklappar kan jag handla här hemma. Vi insåg att det bara skulle gå massa onödiga pengar till impulsköp, så vi är kloka och skippar det. Det kanske blir en sväng senare något tag. Imorgon ska vi istället ha en heldag och bara mysa tillsammans. Det känns viktigare. Hittar på något annat kul :-)

Nej, dags att börja plocka nu. När den här killen är på turné blir det stökigt, hihi :



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0