rabarberpaj & hockey

Ja, så ser kvällen ut här. Jag har precis slängt in en rabarberpaj i ugnen. Mattias hade köpt julmust så jag kände att vi behövde ha lite go-fika till kvällens match. Äntligen är det igång igen, tycker inte om Karjala cup jag eh. Det blir så tomt utan Elitserien. Ikväll är det på Canal+ så vi kan titta här hemma. Mamma kanske ångrar sitt "kula skämt" om att dom skulle komma hit och kolla, när det vankas paj här ;-)

Herrn däckade på soffan efter middagen, det måste vara jobbigt att vara elektriker! Men snart ska han få jobba lite här hemma minsann, för han råkade göra sönder ljusslingan vi har på uteplatsen. Så han ska få visa sina elektriska skills för mig, haha. Resten av kvällen blir som sagt lugn med rabarberpaj, pepparkakor, julmust och hockey. Wonderful. Faaaaast man kanske skulle haft lite glögg egentligen!?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0