prova glögg från ica ...


Vad mörkt det är ute!! Mattias kom hem för en timme sedan ungefär, sen dess har vi ätit middag och varit på ICA och handlat. Där köptes det bland annat glögg! Och apelsiner. Så ikväll blir det glöggmys framför teven. Det är verkligen bara snön som saknas nu! Den riktigt julkänslan kommer ju med den liksom. Håller tummarna.

Tidigare idag har jag och Frida städat och gjort jul hemma hos morfar. Mysigt blev det. Och alltid får vi julmust, fika (inte hembakat direkt, haha) och pengar. Inte illa!

Nu ska jag sätta igång och röja undan i köket, ett ganska stort diskberg väntar. Men efter det ska jag mysa ner mig i soffan jag med. Värma glöggen och bara njuta   :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0