kanel och nytvättaaaat


Här är ljusen jag fick hem idag. Nu luktar lägenheten kanel och nytvättade kläder, mmm. Kom nyss in efter en promenad. Kallt, halt och skönt. Känner för en riktigt varm dusch nu. Men allra först ska jag klicka på beställ-knappen och få hem 1OO gratis bilder. Helt perfekt för att fylla på Elias fotoalbum ju. På tal om honom, det inhandlades en hel del julklappar idag. Och även om han inte förstår och ser att det är till honom så känns det som att man måste gömma undan eller slå in allting tills imorgon när han har pappa-helg. Haha, sånt är viktigt! Nej nu får jag sätta fart om jag ska hinna duscha, tvätta/torka håret och dricka té innan läggdags :-) NATTI...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0