inte som förra året, nej


Carolin knäppte en "fin" pysselbild. Converse, ForsaIF-byxor och mössa, vilken finan kombination! Men nu var det ju kransen som skulle synas, haha. Jag kommer inte ihåg hur jag och Emilia gjorde förra julen, men då blev det ju banne mig fina kransar. Titta bara på bilden här nere! Polkagris och allting... Men nu bor ju Emilia på Gotland, och utan henne är det tydligt att jag inte kan göra kransar! Så det så.

Nu börjar klockan närma sig kväll. Mattias kommer nog om ett tag, jag lääängtar! Medan jag väntar ska jag hänga tvätten som precis blev klar. Jag har ju redan duschat, tvättat håret, torkat det och lagat middag. Sen behöver jag inte göra så mycket mer :-) Går mest omkring och försöker trivas i allt det röda & juliga jag nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0