hurra för hoppgungan!




Lite bilder från igår och idag. Mamma hade letat fram vår gamla hoppgunga till Elias som vi tog med oss hem igår. Vilken suverän uppfinning! Han stod och "hoppade", gungade, gick fram och tillbaka, sparkade och bara var nöjd i den i säkert en hel halvtimme nyss. Så skönt för oss alla, annars går vi framåtlutade runt runt här i lägenheten med lilleman framför som bestämmer. Och när vi inte orkar mer så blir det skrik och gnäll, en bestämd herre! Men nu hinns det med grejer kan jag lova :-)

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka och jobba eftermiddag. Pojkarna ska åka till farmor och farfar i Bobygda och sova där. När jag slutat jobba åker jag direkt hem till mormor och Frida, ett äventyr och en myskväll väntar. Sover där inatt och jobbar ett förmiddagspass imorgon. Så jag blir hemifrån tills imorgon klockan 13:OO då jag slutar jobba. Då blir det hem och tvätta och mysa med pojkarna igen! Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0