har liiiiiite helg iallafall

Fredag igen! Men inte tar jag helg för det inte. Jobb väntar mellan O7:OO och 16:OO imorgon. Fast lite helg känns det ändå som jag har eftersom jag slutade efter lunch. Då blev det mat på 49:an med Micke och Mattias, gott och trevligt :-)

Nu är vi hemma! Men jag har inte riktigt slappnat av. Ni vet när man kommer hem med matkassar, är kissnödig, vill duscha och fixa med typ allt, innan man kan sätta sig ner och ta det lugnt... Dessutom borde jag ju dammsuga för att inte sabba min Fredagstradition. Vi får se hur det blir, det är ju faktiskt inte allt för skitigt här ännu.

Ikväll är det hockey och chips som står på schemat. Skönt med en lugn kväll inför jobbet imorgon. Jag ska starta upp i butiken imorgon, kul med lite omväxling faktiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0