granar hit & granar dit




Jag och Carro har varit på granjakt idag, ganska roligt blev det där ett tag. Haha. Slängde ihop en krans på några minuter, den blev inte lika fin som förra årets. Men jag bryr mig inte, den duger fint vid den här lägenheten. Tog hem en lite större gran också, fint sörru. Plockade även enris och en grantopp som jag har inne här i köket.


Jag är fortfarande inte nöjd med vardagsrummet. Vi får se hur det blir... Men nu ska jag laga mat, herrn ville ha matlåda tills imorgon också så jag får göra lite extra då. Mysigt att hålla på och dona när det "är jul" faktiskt. Ska slänga in dagens andra maskin tvätt också. Sen bara mysa ikväll. Försöka lösa vardagsrums-problemet :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0