för nu gör jag juuuuuul

Ja, nu ska det ske. Jag tänker göra jul här hemma nu. Jag komer precis hem från jobbet/stan. En mycket lugn dag idag, när jag slutat kom Carro som följde med mig till Kjelles. Har köpt lite grejer så jag kan göra en liten julgrupp. Jag är på ett grymt bra humör! Håller på att spricka av julmyshybris. Det är nog bäst att jag börjar nu. Mattias ska, passande nog, jobba över idag. Så jag har hela kvällen på mig att dona i lugn och ro. Dessutom är jag ledig både imorgon och på onsdag, då blir det nog granrisjakt. Göra en julkrans igen och fortsätta mysa på... Men nu: höja julmusiken och hämta in lådorna i förrådet med julsakerna, spännande att se vad jag har! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0