ett litet höganäs-äpple


Gick som sagt en sväng till RK, där fyndade jag bland annat detta keramik-äpple från Höganäs. Ett kap för ynka 5 kronor. Herregud vad jag kapar! Sedan jag kom hem har jag donat i köket. Inte med mat, näää. Utan jag har bytt ut min fina vita hissgardin till en röd/vitrutig gardinkappa. Vad händer!?! Men faktiskt, det blev fint. Juligt och ombonat. Jag ska snart visa bild. Men först plocka undan strykjärnet osv.

Sen ska jag åka in till stan och hämta min bortskämda kusin. Hon bara kör med mig hon! Hehehe interå. Men vi ska åka till morfar sen (eller åka, han bor ju i Forsa) och göra advent. Vi brukar ju hjälpa honom att städa och plocka fram julsaker! Annars skulle det nog inte hända i hans lägenhet. Han förresten en exakt lika lägenhet som mig och Mattias. Bara att den ligger på ett helt annat område, och en trappa upp :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0