en väldigt bra ledigdag

Ja, en bra ledig dag är precis vad jag har haft. Allt jag planerade att göra har jag gjort, plus lite till. För några minuter sedan städade jag till exempel toaletten. Så nu är där fräscht, det luktar lite svagt av klor, då vet man att vårt badrum är städat ;-)

Två tvättar har jag kört med, så tvättkorgen är tom inför helgen. Skönt eftersom jag jobbar Fredag och Söndag. Smakade på köttet med, blev bra faktiskt, så nu har jag satt på pärerna och gjort en sallad. Mattias kommer hem alldeles snart. Efter maten åker vi upp till Norrvägen och kollar på hockey, längesedan vi var där och kollade nu. Så det ska bli mysigt. Tar med mig några bakelser jag har i frysen. Givetvis från Dackås, för den dagen jag ger mig på bakelser ska det vara något otroligt viktigt...

Kvällen blir tidig, klockan ringer O4:OO imorgonbitti. Så vi hörs imorgon höreni   :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0