en seg förmiddag här...

Jag trodde att jag skulle bli piggare idag, men nej. Vi tog en promenad, jag brukar vanligtvis bli piggare av det, men inte idag? Jag skulle nog behöva göra som Elias gjorde... Sova nästan 1,5 timme ute i vagnen. Medan han sov fick vi lite gjort här inne. Världens bästa diskade medan jag vek tvätt, bäddade sängen och bytte ut mini-granen i köksfönstret. Den började barra nå fruktansvärt. Men nu står en ny fin där, fast jag får nog byta igen innan jul. Kanske ska köpa en till plastgran från ica?

Nu håller killarna på att bada. Jag hör hur det plaskar för fullt, hihi. Men nu ska jag åka och jobba, känns lite tungt eftersom jag är så seg. Nästa lite på-väg-att-bli-sjuk-seg. Längtar till ikväll, då blir det myskväll. Sen väntar två dagars ledighet. Hörs :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0