en riktigt bra söndag ...


En nyhet bredvid bocken! En finan ljuslykta, som jag köpte idag på julmarknaden.

Ja då har vi Söndag igen. En mysig sådan! Jag sov som en stock hela natten och hela morgonen. När jag vaknade låg jag helt själv i sängen och fattade knappt vart jag var. Klockan var 1O:3O och Mattias hade gått upp för längesen. Snacka om att vara trött, men det var bra nog skönt att få sova ut. Huvudvärken slapp jag också :-)

Direkt när jag klev upp blev det full fart. Diskade, slängde in en tvätt och sen gjorde vi go-frukost lagom till vinterstudion började. Åh, jag älskar att kolla på skidor! När damernas stafett var klar åkte vi på en julmarknad här i Forsa. Mysigt! Fick med mig en ljuslykta och lite knäck hem. Nu har vi precis ätit lunch, så nu blir det herrarnas stafett och knäck, innan det är dags att hänga dagens andra tvätt och sedan tvätta håret. Sen får vi se vad som händer ikväll. Är lite trött faktiskt, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0