en ny bock i familjen...


Idag innan jobbet köpte jag denna fina bock på Kjelles för 45 :- Jag kände att jag måsta ha något juligt som inte är allt för rött. Det är bra nog som det redan är ;-)

På jobbet hade jag en bra dag. Det var rätt mycket folk i farten, men jag fick mycket gjort. Jag hann bland annat göra skagenröra, tonfiskröra, koka pasta och rengöra trägolvet ordentligt. Sånt känns alltid bra, det är tidskrävande och man blir alltid nöjd när det är gjort. Men visst hann vi dricka kaffe, fika och prata skit med! Obligatoriskt.

Här hemma har vi Bingolottomys nu. Dom firar ju hela 2O år, och som dom trogna prenumenanter är det klart att vi spelar bingo ikväll. Dricker saft och hoppas på vinster. Sen blir det sängen tidigt, en annan ska ju upp klockan O4:OO imorgon. Men det gör mig inget, så skönt att sluta 13:OO en fredag. Nu ska jag mysa vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0