en helvetes dag idag...

Vilken dag... Jag som trodde det skulle bli jobbigt med 3 personal på jobbet idag. Och så vart vi bara 2. Jag och Sussa. Det var kö ner till dörren hela dagen nästan och jävlar i helvete vad vi jobbade. Jag varken åt, kissa eller satt ner på 8 timmar. Ett tag blev man nästan lite svimfärdig. Var irriterad på allt och alla, men men  :-)

Skönt att komma hem och få mat framför bingolotto. Tyvärr vann vi inget, trots fem lotter. Niklas var också här och spelade. Nu halvkikar vi på Beck. Jag är nå jävulskt trött, har inte känt (inte hunnit känna) av baksmällan något idag, så det kommer väl med tröttheten nu. Så det är otroligt skönt att veta att jag är ledig imorgon. Guuuld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0