en fulländad myskväll

Vilken fulländad myskväll, så avslappnad och... braaa. Mattias kom hem, stekte hamburgare, lade någre folköl på kylning och sedan dess har vi varit bosatta här i soffan. Så enkelt, men så rätt denna kväll. Tror inte hamburgare och folköl smakat så gott på länge! Och att få äta det i soffan, mm. Fast det sker väldigt sällan här...

Nu har vi precis avverkat en skräckfilm. Innan var jag bombsäker på att jag skulle somna, men eftersom jag inte gjorde det så måste den ha varit bra? Hoppas jag inte får mardrömmar som jag brukar få. Som jag fick av en Scary Movie, hahahahahmm.

Nu vet jag inte vad som händer, är sjukligt trött. Men man vill ju inte gärna somna innan 21:OO en Lördagskväll. Men nått måste hända snart om det inte ska bli så :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0