en chock av det röda...

Ja nu är det som ni kunde se på bilderna jul här hemma. Mysigt med ljusstakarna, men allt det röda... Jag får nästan en chock. Jag som nästintill är rädd för färger, haha. Men hur kul är det med vitt, som jag alltid annars har? Det ska ju vara rött till jul, jag vänjer mig. Däremot är jag sjukt less på alla tomtar. Vill inte ha en enda egentligen. Så imorgon ska jag gå ut till skogen och se vad jag kan göra åt saken. Förhoppningsvis bättrar jag på julen här hemma - in med granris m.m och ut med tomtar. För några år sedan, när jag bodde hemma, blev jag nästan arg på mamma när hon inte ville ha så mycket tomtar framme. Men nu förstår jag henne sååå väl.

När jag var klar med julen tog jag en promenad, skönt vare. Gick förbi ica och köpte pepparkaksdeg, så nu ska här bakas pepparkakor!! Riktig julstämning. Mattias kommer väl också snart hem, undra om han får en chock han med... Nää det är så mysigt så. Men jag är nog inte riktigt nöjd eftersom jag längtar till imorgon. Haha ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0