doftar jul vid disken ....


Ja nu börjar hyacinterna slå ut på riktigt, och det luktar ju så gott. Dessutom luktar det såpa här hemma nu. Jag har dammsugit lägenheten och torkat golven. Fräscht!



Bytte matta i hallen igen med, den röd/bruna störde mig så otroligt mycket. Hahaha, det kanske är jag som är mest störd egentligen? :-) Minsta lilla grej jag stör mig på försvinner. Det enda röda som fick vara kvar i hallen är den lilla tavlan med text från A&H. Men jag tror att dom sjunger "glans över vita skogar" va? Nåväl, för 15 kronor får den hänga där. Fast en dag kanske jag kommer på att det stör mig att det står fel text, så då åker den ut. Hahaha, nej usch, varför skrev jag sådär... Tänk bort ;-)

Nu är jag nöjd över att det är rent och fint här. Jag ska klä på mig något lite mer Fredagsfint nu innan Mattias kommer hem och innan vi ska till stan. Trevlig helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0