det blir en bra dag idag

Det känner jag på mig! Även fast Mattias sov över imorse, hehe. När ska han lära sig att lyssna på mig tro? "Gör iordning arbetsbyxorna ikväll med alla verktyg så du slipper göra det imorgon innan jobbet". Nej det gick ju inte! Är jag dum elller? Det gör man snabbt på morgonen. Också ringer hans morgonskjuts och väcker honom när han står här utanför. Han ska vara glad att jag hoppade upp och bredde två mackor till honom, packade ner matlådan och ringde och fick dem att vända efter ett tag då han hade glömt verktygen hemma i de gamla byxorna. KILLAR KILLAR...

Jag har precis ätit frukost nu, ska hoppa i kläderna och göra mig klar snart. Jag ska åka upp till mamma, sen ska vi fixa en grej i stan. Så jäkla nöjd. Hoppas vi stannar och fikar någonstans också! Men sen ska jag hem och ställa mig vid spisen. Älgstek står på matschemat idag. Jag som aldrig har gjort stek förut... Men det ska nog gå bra. Någon gång ska ju alltid vara den första, och om det blir den sista märker vi ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0