dagsljus och friskluft ....

Hur kan jag vara så trött? Trots att jag sov sjukt länge imorse, somnade jag mitt i herrarnas stafett. Jag gissar att det beror på att jag knappt fått dagsljus och friskluft idag. Man blir trött av att bara gå inne och andas samma luft om och om igen... Men vädret har ju inte varit det bästa, dessutom är det söndag, så då det gör ju inget :-)

När jag vaknade (jag hade lätt kunnat sova vidare) skyndade jag mig att hänga tvätt och sedan hoppa in i duschen. Så nu, efter en oerhört lång och skön dusch, känner jag mig piggare. Jag skulle så gärna vilja gå ut och gå, men jag tror inte det. Det blir nog en kopp kaffe nu! Senare ikväll är det ju bingolotto också, så då vet man ju vad vi gör här på Frejavägen 18E. Gofika, myskläder och bingolott, det är söndag det ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0