dags att smaka pesto...


Steken är klar! Jag tror att jag lyckades, men det får vi väl avgöra imorgon när det är dags att äta den. Och nu är mitt test på pasta-rullarna är inne i ugnen, den har verkligen gått varm hela dagen! Jag har aldrig riktigt ätit pesto tror jag, så det ska bli spännande att smaka. Det luktar inte allt för äckligt här iallafall :-) Hungirg är jag ...

Nyss så ringde telefonen och jag fick veta att mina "pandaljus" kommer idag. Jag beställde av en gullig liten flicka som gick runt och sålde. Två stycken doftljus, kanel tror jag ett var, köpte jag. Brukar inte köpa jultidningar och sånt där, men nu var det ju välgörenhet och då är det annat. Så dom ska jag tända ikväll, mysigt. Men nu kommer nog herrn hem så det är dags att ta ut rullarna ut ugnen. Sen blir det hänga tvätt, promenera och tvätta håret tror jag. Jobbar ett O5-13 pass imorgon, blir bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0