back on track again ....

Hej och hå, vad tiden går sakta. Jag har varit ute och gått en sväng nu, och handlat lite till middagen som vi missade när vi handlade igår. Middag idag blir kycklingfilé, stekta nudlar, bambuskott, champinjoner och jordnötssås och säkert något mer. Kul att experimentera lite, bara blanda i det man känner för. Kyckling blir ju alltid brare!

Nu tänker jag göra lite nytta, ni vet nog vad det innebär på ett ungefär. Börjar med toaletten idag. Sen viker jag lite tvätt och dammar. Håller på att vädra lägenheten också, det luktar liniment som bara den. Jaja, nu vet ni vad jag gör idag. Och kvällen blir nog som igår; vi äter, myser, tar en promenad och kollar på teve. Duger fint det. Fast det skulle vara kul att hitta på något annat också, vi får se. Nu till Sara-görat ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0