årets julklappspapper!


Detta är årets julklappspapper, himla fint tycker jag! Förra året hade jag ju brunt, gammaldags papper med gammeldags snören. I år däremot blev det röd/vitrandigt med vita snören. Men ett "godjul-hjärta" som jag knöt på förra året blir repris även iår. Sött! Jag är ju så töntig så jag har samma papper på alla paket varje jul jag :-)

Jag har alltså ränt på stan idag med mormor, och Frida en liten sväng. Köpt lite julklappar och ätit världens godaste sallad. Skönt att ha några julklappar ur världen, med det är många kvar att köpa... Nu ska jag skynda mig att göra mig iordning. För så fort herrn kommer hem ska vi åka. Hoppas Brynäs vinner ikväll. Hörs imorgon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0