äntligen en amaryllis...


Jag köpte äntligen en amaryllis idag. Har tänkt köpa en länge, men jag har varit snål (inte likt mig) och tänkt att jag ska vänta. Men idag, dagen innan löning, kände jag att jag ville unna mig? Men fin blev den i köksfönstret. Finare blev den med mossa och lite enkel dekoration. Och ännu finare blir den när den slår ut. Ett jul-måste  :-)

Symaskinen gick förresten sönder nu.
Får se om det går att fixa. Så nu kan jag ägna mig åt lite andra saker. Ska slänga in en tvätt och påbörja maten. Älgen ska få puttra länge så den blir mör och go. Då kan jag passa på att tvätta håret med, för ikväll är det hockey på Norrvägen! Dags att sätta fart så jag slipper stressa, hate it...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0