äntligen bredband .....

Efter en räkning på 7OO kronor, på ett bredband vi inte ens har, ringde vi för tusende gången till Boxer. Eller ja, det var herrn här som ringde eftersom det förmodligen skulle sluta med att jag erbjöd mig att betala det dubbla OCH teckna något nytt kontrakt. När ska jag lära mig att säga nej och stå på mig? Jag tror inte att dom som jobbar på Boxer blir sårade direkt... Haha. Nu har vi väntat på det här bredbandet i flera månader, och vi har inte sett röken av någon "gubbe som skulle komma så fort som möjligt och installera modemet". Ikväll fick vi veta att det bara vara att stoppa i modemet och köra. Kul att vi fått veta det liksom. Men vi skulle få 3 månader gratis så vi får väl vara lite nöjda ändå. Blir det mer strul så blir jag gälen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0