yeah yeah yeah yeah !

Godmorgon kära ni, hoppas ni har sovit lika bra som jag har gjort. Gårkvällen var hur avslappnande och mysig som helst. Jag kände mig lite som en ny människa när jag vaknade imorse, och det är ju aldrig fel. Fler mysiga spakvällar blir det verkligen!

Nu så sitter jag och dricker rivigt kaffe och äter världens godaste (och starkaste?) kesomacka. Men det borde jag ju förstått när jag köpte hot chili keso, hahaha. Gött.

Om ett tag ska jag göra mig redo för att åka till skolan, ett dubbelpass i matte med monstergenomgångar väntar. Skönt att jag känner mig väldigt pigg och laddad, tror det beror på att hjärtat kommer hem senare på dagen. Som jag längtar! Hare bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0