vill veta vart, när & hur

Ja, det är bara att konstatera att jag inte mår som jag brukar. Jag sover länge, men är tröttare än någonsin då jag vaknar. Jag mår illa, jag har huvudvärk och det känns som att något oroligt flyger fram och tillbaka genom kroppen. Hur som helst har jag iallafall fått disken och tvätten ur världen nu på förmiddagen. Så det känns ju skönt.

Nu ska jag försöka klämma in en promenad, hoppas att Emilia är ledig och villig. Sen ska jag handla lite smått åt mamma innan jag åker upp dit och försöker få i mig lite middag. Mitt egna kylskåp är näst intill tomt märkte jag idag då jag städade där inne. Men jag orkar inte bry mig. Senare ikväll blir det nog en runda inne på östers slinga med min underbara moster och mormor. Mm, jag försöker verkligen att fokusera på saker som får mig att må bra. Men när jag har tid att tänka så är det svårt att stöta allt ifrån sig... Och när jag ser allt, känner jag mig så himla naiv och dum. Jagvillveta.


Kommentarer
Anonym

Du kanske är gravid...

2011-05-25 @ 17:55:53
sara

skulle inte tro det :)

2011-05-25 @ 21:17:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0