vart kom energin ifrån?

Men nu jävlar har jag energi så det räcker och blir över. Har precis rensat ur alla mina garderober och fyllt två kassar som ska skänkas bort och en kasse med bara skit som ska slängas. Har börjat gå igenom alla andra skrymslen där saker "som kanske ska användas sen" har samlats. Vad mycket skit... Antingen ska det slängas eller så ska det ner i förrådet. Och när jag ändå är där nere ska jag plocka iordning och göra det fint där nere också. Får mardrömmar när jag kikar in i vissa förråd där nere där det knappt går att ta sig in. Tänk den dagen man flyttar! Vilken ångest :P

Nej nu ska det bli ordning. Men just nu har jag en behövlig kaffepaus. Sen kör vi på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0