världens finaste väder

Men dåså, då var det nästsista matteprovet i kursen avklarat. Och jag ska väl inte säga att det gick bra, men jag gjorde alla G-uppgifter och en VG-uppgift. Så ett G borde jag klara, annars blir det komplettering och inget mer med det. Så nu känns det bra att det är gjort. Nu kan man slappna av och bara njuta av vädret, schönttt.

Sitter och äter lite yoghurt nu, men alldeles strax ska jag bege mig upp till norrvägen där jag ska spendera dagen ute i solen. Jah har köpt lite fröer som jag ska så. Sen kanske jag ska tvätta bilen både invändigt och utvändigt åt hjärtat? Det är ganska behövligt, haha. Senare ikväll är det fotboll nere på planen som gäller, längtas. Som jag har saknat alla fotbollskvällar där med allt härligt folk. Nu så är det igång igen :)

Men nu ska jag leta fram bikinin och bege mig upp till min kära moder, ha en fin dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0