världens finaste bild ?!


Hahaha jag kan inte sluta skratta! Men jag saknar min älskling så otroligt mycket nu så jag måste påminna mig själv om att han fortfarande finns och snart kommer hem. Jag saknar oss. Det kommer bli underbart med en helt ledig helg tillsammans! Mm.

I förmiddags blev det en långprommis med Emilia i solen, både skönt och jobbigt. Sen bjöd hon på god lunch innan vi lade oss på en brygga och solade. Verkligen mysigt, men nu drog det in lite moln och blev kallt. Jag hoppas på ett jäkla oväder lagom till min ensamma spakväll. Vore ultimat ju. Men innan ska jag dammsuga av här och diska så jag kan slappna av ordentligt. Först en halvtimma på spikmattan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0