vanessajames-summer

Klockan är snart 15:OO, och allt har gått enligt planerna idag. Nästan iallafall. Allt förutom att lunchen blev med mina två fina kusiner istället för moster, men det var lika trevligt och gott för det. Gräset har jag klippt åt pappa också, jäklar vad jobbigt det var. Att vara dunderförkyld och anstränga sig är inte skönt på en fläck. Men det resulterade i att min stegräknare nu står på 35.260 steg. Mission completed! Och då har jag även nästa dag på mig, hähähähäh, vad grym och motiverad jag känner mig nu du alltså. *SuPeRwOmAn* Jag borde kanske aldrig ta av mig denna räknare?

Men blandat med min nöjdhet gör sig förkylningen allt mer påmind. Huvudet är så tungt, halsen är så tjöck, snoret rinner och jag är trött trött trött. Regnet ser ut att komma snart, och eftersom jag har fixat stegen för idag så tänkte jag byta om till varma myskläder och vara inne så länge jag känner för det. Det är dags att laga något till middag snart också. Hmm, det var länge sen jag slog wii-dosan i soffan av ilska. Min pro-golfare Sarra ska allt få träna med drivern idag. Och kanske lite putt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0