välkommen maj månad

Goddagens! Och välkommen säger vi till maj månad, det ser ju så otroligt bra ut med 2O11 O5 O1. Här har vi haft en seg, lugn och skön förmiddag. Sängen, kaffe, macka och sedan sängen igen. Men eftersom det är söndag har jag inte alls dåligt samvete. Det var längesedan som vi båda kunde ligga och mysa länge en morgon, det var vi värda. Och som jag alltid säger; på söndagarna får man göra vad man vill.

Nu har mannen åkt och jobbat en sväng, sen ska han och Elias hälsa på släktingar. Så jag ska snart sätta igång och söndagsstäda lite här. Diska, plocka, dammsuga och dona lite. Tvätta skulle jag ju också vilja göra, vi får se hur det ligger till nere i tvättstugan. Annars kanske det blir ett besök hos mamma och hennes tvättmaskin!

Men nu ska jag och Sara Bareilles sätta igång och göra lite nytta. Blir så glad av hennes King Of Anything... Så det blir bra att städa till. Ha en skönan dag allehopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0