diska, tvätta och städa

Tillbaka till den ensamma vardagen igen! Det känns ju sådär, men efter en trevlig helg är det bara att stå ut och längta tills det blir torsdag och Mattias kommer hem.

Nu på förmiddagen så har jag varit på skolan, det känns helt galet att det bara är någon ynka vecka kvar nu. Det har gått så fårt, så bra och det har tillochmed varit roligt. Jag har faktiskt funderingar på att läsa Matte C till hösten, men vi får se hur det blir. Vill jag jobba med det jag drömmer om så kanske jag måste. Det visar sig!

Sitter och dricker en kopp kaffe nu, ska snart sätta igång med diskning, städning och tvättning. Två maskiner med täcken och kuddar är redan i full gång så snart är det nog dags att gå ner och skifta/hänga. Man får ju faktiskt otroligt mycket gjort när karln är ute på resjobb, men det är så förbannat ensamt och jättetomt samtidigt. Uh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0