trevlig kväll i bobygda !

Åkte som sagt till bobygda runt fyra-tiden idag, blev bjuden på god mat och trevligt sällskap! Fast lite lillgammal kände jag mig bland alla vuxna människor, speciellt när vi spelade bingolotto. Hahaha. Men det är skönt att vara där, speciellt när Mattias är bortrest. Så får jag min lilla dos av Wahlberg :-) Hoppas på strömmingsfiske någon kväll i veckan också, ännu mera Wahlbergs-dos! Men låt veckan gå fort ändå, tack.

Svängde in hos mamma och pappa på vägen hem och kvällsfikade lite. Rostade mackor, sånt lyx existerar inte i denna lägenheten ännu. Det blir nog nästa inköpet.

Nej nu ska jag plocka undan lite här, plugga matte och packa inför morgondagen. O8:3O är det matteprov som gäller. 13:OO börjar jag jobba och 19:OO står jag på startlinjen till Blodomloppet. Men jag ska såklart inte springa, hehehe. Fast nog behöver jag bra sömn inför den fullspäckade dagen. Men innan jag somnar väntar jag på ett samtal från älsklingen när dom kommit fram till Smögen. Om 1 h kanske!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0