skjuter upp allt, ja fyfan

Ja fyfan, nu tänker jag skjuta upp alla måsten tills imorgon. Huvudvärken har suttit i hela långa dagen, och än är den inte borta. Två tabletter, två koppar kaffe, frukost, god lunch på stan med mormor och frisk luft - men ingenting har hjälpt. Blir ju gälen.

Jag har massor av disk på diskbänken nu, en full tvättkorg och skitiga golv. Men vad händer om jag låter det vara så tills imorgon? Vad händer om jag istället åker upp till mamma och vilar upp mig, får mat och laddar inför fotbollskvällen? Ingenting alls va? Jag är ju helt ledig imorgon och kan ägna hela dagen åt att få ordning här. Jag har lärt mig att man behöver inte alltid vara superwoman och hinna allt, det funkar ändå!

Dags att klä på sig och åka till mamsen, hoppas på lite lugn i huvudet också snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0