secondhand yesyesyes

Nu är jag hemma från skolan igen. Det gick jättebra idag, trots att min mattem8 inte var där. Jag är i princip klar med hela kapitlet redan, och provet är inte för ens nästa vecka. Skönt. Så nu kan jag lugnt och sakta göra testerna bara. Om jag fixar ett VG på något av dom två kvarvarande proven får jag VG i kursen, det sa fröööken idag!

På vägen hem så svängde jag in på RK och hittade lite smått och gott... Bland annat denna fina vas med en "ljuskopp" inuti. Och då blev jag ju glad eftersom min stora fiiiiina vas som jag hade ett ljus i innan gick i tusen bitar för ett tag sedan. Men jag fick ju en finan spegel som kompensation, hahapuss. Tummen upp för secondhand.

Nu ska jag äta något och vika ren tvätt, älskart! Sen ska jag ringa mamma och få lite uppgifter så vi kan beställa nytt kanlapaket när Mattias kommer hem. Äntligen får vi Canal + sportkanalerna vilket innebär fotboll och hockey hur mycket som helst. Yaa!

Att det småsnöar lite ute nu försöker jag ignorera. Vi som ville fiska ikväll ju. Hoppas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0