såhääääär glad just nu


Just nu är jag såhär glad. Och trött. Och ful. Men jätteglad, och myssugen. Mattias kommer hem om ett tag! Dessutom så fick jag veta mitt provresultat idag. Det blev "bara" ett G+ den här gången. Det vore ju otroligt dumt att vara missnöjd. Men jag hade alla rätt, och hade jag gjort en till VG-uppgift så hade jag fått det betyget. Så lite surt kanske det känns. Men jag är nöjd, och jag vet att jag kommer att klara den här mattekursen som jag aldrig trodde att jag ens skulle läsa. Otroligt!

Sen jag kom hem från skolan har jag hunnit diska, dammsuga och duscha. Eftersom jag somnade på spikmattan igår och sov betydligt längre än en halvtimma så tog jag städningen idag. Och se så bra det gick. Nu ska jag mysa vidare,        väntar ivrigt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0