sådant man blir glad av

Kom på en lite rolig sak såhär på söndagskvällen. Jag har ju aldrig i hela mitt liv ätit p-piller eller något sånt. Och jag hade väl fått för mig att inte göra det någon gång heller, haha? Men för en månad sen ungefär så började jag. Man har väl varit rädd för allt som det pratas om. Blodproppar, viktökning, finnar, big boobs osv... Hur som helst hade jag bra blodtryck och "perfekt" bmi. Inte för att jag bryr mig om sånt, och jag kan nog räkna gångerna jag vägt mig på två händer. Men i fredags så vägde jag mig bara för att Mattias gjorde det, och då hade jag faktiskt gått ner 2.5 kg sedan invägningen på ungdomsmottagning. Sånt är ju kul :-) Ja, så länge jag väger 3O kg mindre än Mattias är jag nöjd, hahah. Ska lägga mig och vänta på hans samtal nu ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0