så hopplöst svår ibland

Klockan O9:32 vaknade jag imorse, en riktig sovmorgon med andra ord. Fast ja, jag gillar inte att sova så länge engentligen. Inte när jag är ledig iallafall, men när man ska iväg på jobb/skola så känns det ju som att man gärna hade sovit heeela dagen.

Sitter och dricker kaffe nu, och funderar på vad jag ska göra med den här dagen? Jag vet inte vad det blir för väder riktigt heller, men ja det visar sig väl. Tänkte ta en långpromenad nu på förmiddagen iallafall och ikväll blir det lite minispa här hemma. Hårinpackning, bodyscrub, fotvård, vaxa benen osv... Välbehövligt, hehehehe. Blir mysigt framför hockeyn ikväll det, längtas. Nä, dags och klä på sig och skutta ut nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0