pust och stön och pust

Istället för att tvätta båda bilarna (insåg att volvon krävde ett par timmar) så tvättade jag istället volvon invändigt och utvändigt. Farfar hörde talas om biltvätt, och vips så stog högtryckstvätten framställd och denna gången fungerade den till och med. Ya!

Passade på att plocka med mig mycket rabarber hem också, så ikväll ska jag koka rabarberkräm. Men allra först så ska jag åka in till stan en sväng och träffa svärfar. Tror minsann att jag ska bli lärd att fiska strömming! Fan vad roligt, har aldrig ens kollat på någon som fiskar strömming heller. Så det blir spännande. Men frågan är om jag ska ta volvon eller saaben, hehehe, skönt med två bilar för sig själv. Fast jag spar nog på den rena volvon, även fast det var omöjligt att få bort den ingrodda skiten så ser den 1OO gånger bättre ut. Nu ska jag leta fram varma kläder och fara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0