nöjdare än nöjdast nu

Oj vad jag är nöjd nu! Har varit borta hela dagen; skola, jobb och ett underbart Blodomlopp nu på kvällen. Det var så otroligt mycket folk, jättefint väder och bra sällskap. På jobbet var det jag och Karin, love it, och vi hade det sååå himla lugnt.

Och nu när jag kom hem fick jag ett toppenmeddelande, jag skrev nämligen VG på provet imorse. Mitt sista matteprov! Jag är chockad över min matteresa, ja nästintill stolt. VG, VG, G och VG har jag skrivit på proven vilket är sensation. Matte C nästa? Det vore ju en kul utmaning, det kanske går vägen nu när jag vågar tro att jag kan.

Nu ska jag ta en skön lång dusch och krypa ner under täcket. Jag är jättetrött och avslappnad så det blir mysigt. Väntar på att min älskling nere på västkusten ska ringa också. Imorgon ska jag sova ut, och fortsätta vara glad hela långa tisdagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0