newinnewinnewinnewin



Hemma från stan igen, med denna fina höga kjolen och lite annat bra. Vilka trevliga människor det finns förresten. Man blir ju så himla glad när man får sitta och prata med någon som verkligen gör en på bra humör. Därför borde man lägga mer energi på dessa glada och trevliga människor istället för på dom som är allt annat än, jaaa.

Nu har jag unnat mig en kopp kaffe och lite glass med frusna bär. Jag börjar få lite huvudvärk, och kaffe brukar hjälpa. Sen har jag för mig att glass brukade hjälpa mot huvudet när jag var mindre. Eller det kanske bara var något smart påhitt av mig? Mycket möjligt faktiskt, hahahah. Snart kommer Emilia också hit, det blir trevligt det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0