mysprom med tjejerna!

Godmorgon. Här var vi vaken redan klockan O5 imorse, men efter att Mattias åkt och jobbat somnade jag om så himla skönt och sov till strax efter O8. Sedan dess har jag ätit frukost och småplockat lite bara. Jag ska snart till skolan! Längesedan.

Gårdagen blev en jättebra dag. Jag städade som sagt lägenheten, dessutom hade jag tur och fick en tvättid medan jag var i full gång. Allt flöt på jättebra och när jag var klar kom Carolin hit. Så vi gick och hämtade Emilia för att bege oss ute på en långpromenad. Så himla härligt och behövligt. Kvällssol och massvis med skratt ♥ Senare när Mattias kom hem åkte vi till Nansta-rangen och slog några bollar med Niklas. Tror Mattias börjar bli nervös inför nästa golfrunda, hehehe kan han vara!

Men nu ska jag klä på mig och göra mig ready för skolan. Om jag ska vara ärlig har jag inte ens tittat på matteboken under detta "påsklov" som hon bad oss göra. Det löser sig nog. Ikväll kanske jag och hjärtat ska åka och fiska, längtar! Haenbradag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0